Garantii ja tagastamine

E-poe müügitingimused

Veebipoe www.jalgrattad24.ee (edaspidi Veebipood) omanik on HPH INVEST OÜ (registrikood 16146970), asukohaga Lai tn 15a, Pärnu, 80010, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoest. Kõik hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest, mille suurus sõltub valitud tarneviisist ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.

Tellimuse vormistamine

Ostu sooritamiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, täita vajalikud andmeväljad ja valida sobiv tarneviis. Seejärel kuvatakse ekraanil tasumisele kuuluv summa. Müügileping jõustub hetkest, kui makse on laekunud Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida (nt kauba lõppemise tõttu), teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ja tasutud summa (sh tarnekulud) tagastatakse 14 päeva jooksul.

Kauba kohaletoimetamine

Kaupa tarnitakse Eesti piires ning kokkuleppel ka teistesse Euroopa riikidesse. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostjani 3–5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Taganemisõigus

Ostjal on õigus e-poest sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba võib tagastada ainult juhul, kui seda on kasutatud vaid ulatuses, mis on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks (nagu tavapoes proovides). Kauba peab tagastama originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.

Tagastamise soovist tuleb teavitada e-posti aadressil: info@jalgrattad24.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Tagastatav kaup tuleb saata koos ostu tõendava dokumendiga.
Kauba tagastamise kulud katab ostja, välja arvatud juhul, kui toode oli defektne või vale.

Veebipood tagastab tasutud summa (sh tarnekulud) 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Tagasimakse võib viibida seni, kuni kaup on meieni jõudnud või on esitatud tõend kauba tagastamise kohta.

❗ Tagastada ei saa kinkekaarte ega eritellimusel valmistatud tooteid.

Defektse kauba tagastamine

Kui saadetud toode on praak või ei vasta tellitule, palume võtta ühendust e-postil info@jalgrattad24.ee. Sellisel juhul katab tagastamise kulud Jalgrattad24.ee. Toode parandatakse, asendatakse või hüvitatakse vastavalt kokkuleppele.

Defektse toote puhul:

palume kaup tagastada kindlalt pakendatuna, et vältida transpordivigastusi, Jalgrattad24.ee korraldab vajadusel kauba kättesaamise oma kulleriga.

Pretensiooni esitamise õigus

Ostjal on õigus esitada pretensioon 2 aasta jooksul alates kauba üleandmisest. Esimese 6 kuu jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas juba üleandmise hetkel. Pretensiooni korral palume lõpetada kauba kasutamine ja pöörduda e-posti teel: info@jalgrattad24.ee.

Kui tootega ilmneb defekt, mille eest vastutab Veebipood, parandatakse või asendatakse toode. Kui see ei ole võimalik, tagastatakse ostjale kogu tasutud summa. Pretensioonidele vastatakse hiljemalt 15 päeva jooksul.

Juhud, mille eest Veebipood ei vastuta

  • Normaalne kulumine (nt rehvid, piduriklotsid, ketid).
  • Vead, mis on tekkinud vale kasutamise, hooletuse või kasutusjuhendi eiramise tõttu.
  • Kahjustused, mis tulenevad võistlusel osalemisest, kukkumisest, ekstreemsetest oludest või ülekoormusest.
  • Toote tuunimine või volitamata remont.
  • Vedelikukahjustused või kahjustused, mis on tekkinud äärmuslikest temperatuuridest.
  • Eritellimusel valmistatud tooted.